Veelgestelde vragen

Op zoek naar antwoorden? Bekijk veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Gebruik onze chat-module rechts onderaan de pagina, of stuur een e-mail. je kunt natuurlijk ook bellen naar 020 - 244 3639 of een chat starten.

  • Hoe kan ik mij aanmelden?

    Als je dit formulier invult nemen wij binnen een paar uur contact met je op voor een afspraak. Deze afspraak kan telefonisch maar ook op locatie bij jou. Tijdens de afspraak nemen we de mogelijkheden en voorwaarden door. Ben je akkoord, dan e-mailen wij je de overeenkomst die getekend en geretourneerd moeten worden. Na ontvangst open wij een account en krijg je toegang tot je dashboard. Daarin is ook de betaallink opgenomen. Nadat je betaald hebt, beginnen wij met het ontwerp en de ontwikkeling van je website en/of webshop. In het dashboard zie je de voortgang van de ontwikkeling. Je hebt daar ook de mogelijkheid om 'bugs' te melden. Na ongeveer 14 dagen kan de website en/of webshop over het algemeen live.

  • Mag ik mijn wensen opgeven?

    Jazeker. Wij ontwikkelen juist op maat gemaakte websites en/of webshops, dit in tegenstelling tot sommige andere aanbieders die voorgeprogrammeerde sjablonen gebruiken. De ontwerpers van Website Per Maand Betaald houden rekening met jouw wensen ten aanzien van bijvoorbeeld kleurgebruik en indeling. Wij zullen wel op basis van onze ervaring jou bepaalde ontwerp-principes uitleggen waarvan wij weten dat zij werken.

  • Wie maakt de content?

    Dat doen we gezamenlijk met jouw bedrijf. Veel beeldmateriaal zal van jou komen, bijvoorbeeld stock foto's van de merken die jouw bedrijf verkoopt. Overige materiaal zoals foto's en illustraties worden door ons gemaakt. De kosten hiervan worden wel separaat van de abonnementsprijs doorberekend. Met betrekking tot teksten zullen wij ook aan jou vragen deze aan te leveren. Onze redacteur zal deze redigeren en optimaliseren voor zoekmachines zoals Google. 

  • Wat zijn kosten van derden?

    Dit zijn additionele kosten die aan derde partijen betaald moeten worden. Bijvoorbeeld transactiekosten van iDeal en creditcards in geval van een webshop. Of de kosten van (stock) fotografie bij het ontwerp van de website (indien van toepassing). Soms worden deze rechtstreeks aan jou gefactureerd, bijvoorbeeld bij een payment provider zoals iDeal. En soms factureren wij door, bijvoorbeeld bij de aanschaf van stock foto's. Uiteraard vragen wij altijd vooraf toestemming voor het maken van dergelijke kosten.

  • Waarom is het contract minimaal 12 maanden?

    Website Per Maand Betaald hanteert een contractperiode van minimaal 1 jaar met een automatische verlenging van telkens 1 jaar. Dit doen wij omdat er veel werk zit in het ontwikkelen van een website of webshop. In geval een klant na slechts een paar maanden zijn contract zou kunnen opzeggen, dan verlies Website Per Maand Betaald aanzienlijk op de ontwikkelingskosten. Als je na de minimale contractperiode van 1 jaar wilt opzeggen, dan dien je dit 2 maanden vooraf aan de verlenging schriftelijk door te geven.

  • Ben ik beveiligd tegen virussen?

    Ja. Wij bouwen, onderhouden en beveiligen de websites en webshops van onze klanten binnen onze eigen infrastructuur die draait op AWS, de cloud service diensten van Amazon. AWS - één van de grootste aanbieders wereldwijd - staat bekend als een veilge en stabiele hosting omgeving. Wij gebruiken bewust geen standaard pakketten zoals Wordpress, Drupal of Magento, omdat deze door hun populariteit gevoelig zijn voor virusaanvallen. Bovendien ontstaan er zwakheden vanwege de vele plugin die er op de markt zijn.

  • Wat is jullie garantiebeleid?

    Heel simpel; wij zijn pas tevreden als jij tevreden bent. Dit houdt in dat de website of webshop pas live gaat als jij de klant-acceptatietest hebt goedgekeurd. Uiteraard stellen we wel gezamenlijk van tevoren een lijst met specificaties op. Anders zou een klant mogelijk steeds nieuwe wensen blijven doorgeven.

  • Wanneer is jullie helpdesk bereikbaar?

    Ons team staat op werkdagen van 9 uur 's ochtend tot half 6 uur 's middags paraat voor vragen en ondersteuning bij problemen. Bij het basispakket verplichten wij ons om binnen 8 uur met een oplossing te komen in geval van een probleem. Bij de Compleet en Plus pakketten is dat binnen 2 uur. 

  • Er zijn goedkopere aanbieders?

    Ja. Maar wij ontwerpen en bouwen op maat. Dat betekent dat wij altijd met een lege canvas beginnen en jouw wensen en bedrijfsidentiteit van begin af aan verwerken in ons design. Dit vergt aanzienlijk meer tijd en moeite dan een standaard sjabloon waar alleen een kleur van veranderd wordt en een logo geplaatst kan worden. Bovendien voorziet ons systeem in een aantal unieke kenmerken en is onze hosting van hoge kwaliteit.

  • Is mijn website straks snel?

    Jazeker! Alle websites en webshops die wij afleveren zijn zodanig geoptimaliseerd, dat zij zeer hoog scoren in de Google Speed Test. Dit draagt niet alleen bij aan de gebruikersvriendelijkheid maar ook aan de online vindbaarheid door Google.

  • Welke mogelijkheden heeft jullie webshop?

    Bijna teveel om op te noemen. Van standaard functies zoals producten kunnen afprijzen tot geo-locatie opties: als iemand de webshop opent in een bepaalde radius van de fyieke winkel, verschijnt er een persoonlijke uitnodiging en bijvoorbeeld kortingvoucher. Bekijk de complete lijst van kenmerken.

  • Hoelang duurt de oplevering?

    Over het algemeen kunnen wij al binnen 14 dagen een website of webshop opleveren. Dit is afhankelijk van de samenwerking en beschikbaarheid van de klant. Wij streven echter maar maximaal 3 weken doorlooptijd.